Szállítás és fizetés

OPI Magyarország > Szállítás és fizetés

Vásárlás folyamata

A műköröm boltban történő megrendelés NEM minősül írásban kötött szerződésnek, a megrendelések csak a Royal Nails Kft. által történő megrendelés visszaigazolás után válnak szerződéses viszonnyá. A szerződéskötés magyar nyelven történik, a webbolttal kapcsolatos minden kommunikációt magyar nyelven látunk el.

  1. Ha vásárolni szeretne az OPI Shop webáruházon keresztül, felhasználónevét és jelszavát használva be kell jelentkeznie az oldalra. Ehhez első lépésként regisztrálnia kell magát. Regisztráció nélkül a kosárba gyűjtött termékekre leadott rendelés nem jut el hozzánk, így nem tudja használni a webáruházat. Kérjük regisztráció során valós telefonszámot adjon meg mivel termékhiány esetén fel fogjuk keresni Önt az egyeztetés miatt! A kiszállítás során a GLS futárszolgálat munkatársa is keresheti telefonon a csomag átvételének pontos ideje és helye miatt! Amennyiben még nem regisztrált, annak lehetőségét a rendszer vásárláskor automatikusan felkínálja. Az opció a főoldalon megtalálható „Regisztráció” menüpont alatt is elérhető. Rendelését természetesen telefonon-faxon is leadhatja az üzletünk nyitvatartási ideje alatt! (tel.:061/384-58-91)
  2. A regisztráció folyamán kérjük, valós adatokat adjon meg, hogy a rendelések során az esetleges ebből adódó problémákat elkerüljük – a személyes adatait természetesen bizalmasan kezeljük. Az erre vonatkozó szabályokat a Jogi és Adatvédelmi Nyilatkozatban olvashatja. Regisztrációját követően az Ön által megadott e-mail címre küldött levélben tájékoztatjuk Önt regisztrációja sikerességéről.
  3. A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva adhatja rendelési listájához. Bővebb információt a termék képére, vagy a bővebb gombra kattintva kaphat. Ha több ugyanolyan terméket is szeretne rendelni, a mennyiséget is megadhatja, nem kell a rendelést többször leadnia ugyanarra a termékre. Az Ön kosarának tartalmát adatbázis tárolja, így az oldalról való kilépés nem szakítja félbe rendelését, azt később ugyanonnan folytathatja.Amennyiben kiválasztotta és kosarába tette a rendelni kívánt terméke(ke)t, kérjük, ellenőrizze le, hogy a termékeket, valamint a rendelési mennyiséget is rendben találja-e. Kérjük, személyes adatait is ellenőrizze (pl. telefonszám), hogy probléma esetén kapcsolatba léphessünk Önnel.
  4. A sikeres rendelés után az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, mely tartalmazza az Ön felhasználónevét és e-mail címét, a kosár tartalmát, valamint a fizetendő összeget.
  5. A megrendelt termékeket Magyarországon a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.csomagküldő szolgálattal kézbesítjük utánvételi fizetéssel 2 munkanapon belül, vagy személyesen átvehető boltunkban.
  6. A csomagolási költségeket nem számoljuk fel!A kiszállítási díj egységesen 2.400,- Ft,  amely a számla végösszegéhez adódik hozzá; 20.000,-Ft feletti rendelés esetén a kiszállítási költségeket átvállaljuk.
  7. A számlát és a garancialevelet Ön a szállításkor kapja kézhez, melyet kérjük, a későbbi javítás, csere vagy elégedetlenségi problémák kiküszöbölése érdekében tartson meg.
  8. Kiszállításkor csak sértetlen csomagot vegyen át. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal, úgy erről vetessen fel jegyzőkönyvet és a terméke(ke)t ne vegye át. A csomag átvétele után a hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető.

Garancia és szavatosság

Az eladó az általa eladott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő garanciát, illetve szavatosságot vállal. [151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet]

Az eladó a megvásárolt termékekre vonatkozóan visszafizetési vagy cseregaranciát csak abban az esetben vállal, ha az adott termék bizonyítottan hibás és a hiba bizonyítottan a termékek átvétele előtt keletkezett. Az átvett termékekkel kapcsolatban hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető, illetve ha az adott termék bizonyíthatóan gyári hibás. Az eladó tartalmi nemtetszés miatt semmiféle garanciát nem tud vállalni.

A vásárlástól való elállás feltételei

A még nem visszaigazolt megrendeléseket díjmentesen visszamondhatja a vásárló e-mailben (opishop.hungary@gmail.com) vagy telefonon (384-58-91). Az elállást a megrendelés számával lehet egyértelműen azonosítani. A rendeléseket a rendszer automatikusan iktatja, ezek tételei és állapota bármikor visszanézhető belépés után a “Rendeléseim” menüpont alatt.

Elállási/Felmondási jog
Ön 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől a következők szerint:
Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre:  opishop.hungary@gmail.hu.

Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés alkalmával az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terhelheti. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Termék vásárlás esetén Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Figyelem!
 
A termékekrõl közölt fotók illusztrácók. Az Ön képernyõjén látható színek, méretarányok eltérhetnek a termékek valódi színárnyalataitól, méretarányaitól.
 
Egyes termékekre jellegüknél fogva nem érvényes az elállás joga. Nem szolgáltatható vissza élelmiszer és kozmetikum, amennyiben a fogyasztó a terméket védő közvetlen csomagolást megbontotta, és/vagy megkezdte rendeltetésszerű használatát, hisz így a termék higiéniai/egészségügyi minősége már nem garantálható.

Minden egyéb kérdésben a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
A Royal Nails Kft. a felhasználási feltételeket bármikor megváltoztathatja. Erről a már regisztrált felhasználóknak email értesítést küld.

Fizetési módok

Webáruházunkban utánvéttel vagy bankàrtyàval lehet fizetni, vagy személyes átvétel esetén a boltban történő készpénzes fizetéssel.

A futárszolgálattal való kiküldés esetén a termék vételárát és a futárszolgálat díját* utánvéttel a futárcég alkalmazottjának kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni.

*futárszolgálati díj csak 20.000Ft alatti rendelés esetén kerül felszámításra

Egyéb

Egyebekben a felek közötti kötelezettségek és jogok tekintetében a Ptk. és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályai az irányadók. Felmerülő jogsérelem esetén a vásárló a Pest Megyei Békéltető Testülethez fordulhat.

A „Felhasználási feltételek” mellékletét képezi minden rendelés visszaigazolásnak, amelyet e-mail értesítéskor kézhez kap minden vásárló.